10 Temmuz 2013 Çarşamba

NIVEA SUN LIGHT FEELING

Merhabalar:)
Güzel bir gün daha bitti. Ben bugün mutlu, huzurlu ve sakin bir gün geçirdim umarım sizlerde de durum aynıdır.
Yakın zamanda 2 haftalığına tatile gideceğim ve bende bunun için hazırlıklara başladım tabi hazırlıkları yaparken kötü bir şey oldu :( 
Benim bir kaç ay önce öğrendiğim tiroit hastalığım var ve bir ara çok artmış durumdaydı, muayene olmak için gittiğimde çok tatlı bir doktorum oldu ve ilk defa hasta olduğuma sevindim onunla tanışlım diye neyse her ay olan rutin kontroller gibi gene muayene olmaya gittim ki tatile çıkmadan muayene işinide arada çıkarayım istedim. Sonrasında doktorum genel cerrah olduğu için kulağımın arkasında enfeksiyondan oluşan kıkırdak dokusunu gösterdim aşırı derecede büyümüştü ve yakın zamanda bir çözüm bulmasını istedim o da o gün hemen ameliyata aldı ve kulağımdaki o parçayı aldı fakat ben ameliyata girene kadar stresten ölecektim neredeyse. Neyse o şekilde atlattım ve kulağımın bir kısmı sargıda olduğu için çok gezemiyorum ama ihtiyacım olanlarıda almadan eve dönmüyorum tabi bu ihtiyacım olanlardan biride NİVEA SUN LİGHT FEELİNG  di.
watsonsa girdiğimde aslında aklımda hiç bu ürün yoktu ama orada ilgilenen arkadaş bana bunu önerdi ve cildim hassas olduğu için en iyi bunu olduğunu söyledi. Bende denemek istedim bakalım nasılmış..
 
 Gördüğünüz gibi 50 spf bir ürün. Anında emilen koruyucu yüz kremi olduğunu iddaa ediyorlar bakalım doğru mu??

 çok küçük ve çantada taşıyabilmek için ideal bir ürün. (50 ml)

 gördüğünüz gibi likit bir ürün ve kokusu bir harika.. 
 bir önceki fotoda da elimin kremi sürmeden önceki halini rahatlıkla görebilirsiniz. ve sürünce çok hoş ve abartısız bir ışıltı katıyor cilde.
VEEE son olarak da bu ürünün en güzel yanı yanında bu çantanın hediye olması harika bişi değil mi ben bayıldım buna ♥ :)
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınnnnn :)
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/9763253/?claim=8st679e3t22">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder