14 Temmuz 2013 Pazar

ECOTOOLS FIRÇALARIM

 Merhabalar:)
Bugün zar zorda olsa bir yazımı daha sizlerle paylaşıyorum. Bu hafta ve önümüzdeki haftalarlada da yepyeni yazılar yazacağım. Hep aynı tür yazılar yazmayı sevmiyorum bir süre sonra yazmak istemiyorum o yüzdende daha yeni şeyler bulmak için uğraşıyorum.
Neyse yazıma geçsem artık çok iyi olacak.


bu yazımda sizlere ECOTOOLS fırçalarımdan bahsedeceğim

Bu seti amazondan sipariş vermiştim ve bana türkiyedeki fiyatlara göre çok daha uygun fiyata geldi
Bu mineral fırça seti.ecotools ıle ılk karşılaştığımdan beri fırçalarına bir hayranlık duymaya başladım. ne zaman bir yerde indirim görsem almadan geçemiyorum. Bu fırçaların yapısı oldukça yumuşak , yıkadığınızda da hiç bir şekilde dökülme olmuyor. O yüzden uzun süre kullanılabilecek bir fırça seti.
Gördüğünüz gibi firçalar gayet kibar. Makyaj çantasında taşımak için ideal bir boyu var.
Kibar hoş taşıma çantası ile gayet uygun bir set.

Bu iki güzellikde gene indirimden kaptığım fırçalarımdan. biri eyeshadow brush diğeride blender brush.


Gördüğünüz gibi ecotools fırçalarım bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..
HOŞÇA KALIN:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder