6 Temmuz 2013 Cumartesi

essence eyeshadow (tekli farlar)

Merhabalar..
Ufacık bir aradan sonra sizlerleyim ve yepyeni yazılarla karşınızdayım.

Bu yazımda sizlere essence den aldığım tekli farlarımdan bahsedeceğim.
Aslında çok düşündüm ilk başta hangi renkleri alsam diye bir türlü karar veremedim.
 Düşün taşın en son bu renklere karar verdim.
Hala aklımda baska renklerde varya neyse:) bu güzel cücülerin numaraları sırasıyla 53-58-35
 Eskiden olsa simli farları tercih etmezdim yakışmadığını düşünürdüm taki the balm ın NUDE TUDE paletiyle tanışana kadar resmen hayran kaldım ona . Neyse konuyu saptırmasam iyi olacak :)

 Gördüğünüz gibi yeterince pigmentli bir ürün.En çokta 35 numaraya bayıldım. Orta parmağımdaki 58 numara mat gibi dursa da hafif simli bir ürün ama öyle abartılı durmuyor günlük makyajlar için ideal bir ürün bence. Siyah olan 53 numara ise mat bir ürün fakat sürerken öyle çok yoğun durmuyor.
swatch larını(umarım yanlış yazmamışımdır) da gördüğünüz gibi çook hoşlar:)  ve de fiyatları 5.55 di gayette uygun
En kısa zamanda bu cicilerle bir makyaj yapıp sizlere göstermek istiyorum:)
Umarım yazımı beğenmişsinizdir:) 
Beni kanalımdan da takip etmek isterseniz tık tıkk..


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) 
HOŞÇA KALIN.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder