7 Temmuz 2013 Pazar

GOLDEN ROSE RICH COLOR ONE STEP- JOLLY JEWELS SERİLERİ

Merhabalar:)
yeni bir yazı ile daha sizlerleyim bu yazımda sizlere GOLDEN ROSE RICH COLOR ONE STEEP serisinden bahsedeceğim


Uzun süredir amak istediğim ve sizlerle paylaşmak istediğim bir seriydi ve sonundada kavuşdum.
ilk başta denemek için çok bir çeşiti almadım
 çok hos duruyolar değil mi:)

 en çok da beğengiğim renk şeker pembesi olan

Şimdi tek tek inceleyelim ojelerimizi

 one step serilerinin fırcaları kalın ve geniş sürüm açısından müthiş

En sevdiğim ojemde bu işte çok tatlı bir pembe ve öyle göründüğü gibi seffaf gibide degil.
jolly jewels serisinin bu simli ojelesini pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim, sürerken içindeki sim parçaları topaklı olarak sürülüyor ve rengini alabilmek için bi kaç kat sürmek zorunda kaldım ben



aslında bu rengide çok sevdim ama daha çok bu avonun perfect kiss serisinin ruju ile kombin yapacağım zaman kullanıyorum .

işte en sevdiğim oje ile denemem ve jolly jewels serisi simli oje ile de böyle süsledim umarım sizlerde beğenmişsinizdir.:) 


Benden şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın..

2 yorum: