16 Ekim 2013 Çarşamba

SOĞUK HAVALAR GELDİ.. BİRAZ DAHA FAZLA BAKIMA İHTİYACIMIZ VAR

Merhabalar..
Öncelikle herkesin bayramını kutlarım, sevdiklerimizle birlikte nice huzur dolu bayramlar geçiririz inşallah.. :)
Bayram geldi mi yanında alacağımız kiloları da getiriyor:) en az şekilde kilo almaya çabalıyorum ben, bayramdan sonrada spor yapıp toparlanmam gerekiyor:)
Tabiki tek spor da yetmiyor havalar soğudu ve cildimiz kurumaya başlıyor ve istediği nemi sağlamamız gerekiyor.

Beni tanıyan ya da takip edenleriniz Kırıkkale'de okuduğumu biliyordur ve mecburen Kırıkkale'de de yaşıyorum. Maalesef dedim fakat beni yanlış anlamayın güzel bir şehir bir öğrencinin bütçesini zorlamayacak bir şehir ve istediğiniz yere maksimum 30 dk da gidebiliyorsunuz bu yönüyle çok güzel fakat suyu ve havası tam bir işkence. Neden mi çünkü suyu cildinizi kurutuyor resmen pul pul dökülüyor ve elinizden kremi eksik etmemek zorunda kalıyorsunuz hele saclarınız öyle cansız mat görünüyorki anlatamam.

Ben sonbaharla birlikte bir bakım düzenine başlayacağım ve bu yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım belkide birlikte yaparsak etkilerini faydalarını ya da zararlarını birbirimizle paylaşarak daha iyi bi sonuç alabiliriz. Nedersiniz?

Cevabınız evetse bir sonraki yazımı kaçırmayın:)
yenı yazımı gormek ıcın  TIK TIKK..

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder